niedziela, 16 lipca 2017

Nietypowa wycieczka

Posiadanie samochodu nie jest niczym nadzwyczajnym. Jazda własnym autem jest kwestią wygody i komfortu. Tak też jest w moim przypadku. Uwielbiam prowadzić i mój syn również uwielbia jeździć ze mną :-) Ale Adaś ma zamiłowanie do wszystkich aut jakie tylko widzi na drodze :-)
Bardzo często w trakcie spaceru wskazuje na "inne" autka mówiąc np. "mamo jedzie duże auto" mając na myśli samochód dostawczy czy bus. Wszystkie pojazdy służb mundurowych, karetka bądź wóz strażacki nie zostają ominięte bez komentarza mojego szkraba :-)
Tak samo fascynują go również auta komunikacji miejskiej. 
Stąd mój pomysł na nietypową wycieczkę po mieście :-)

Pewnego dnia postanowiłam pokazać mojemu synkowi jak wygląda jazda komunikacją miejską. Poszliśmy na przystanek i oczekiwaliśmy na przyjazd tzw "MZK-i". Po niedługim czasie już mogliśmy wyruszyć w naszą podróż:) Adaś usiadł na pierwszym siedzeniu i z wielkim zadowoleniem rozglądał się na drogę, którą mógł podziwiać z innej perspektywy niż zazwyczaj :) Każdy zakręt, postój na przystanku czy przyspieszenie nie umknęło uwadze mojego synka. Ta wycieczka po mieście sprawiła mu wiele radości. Taka prosta rzecz, a ile sprawiła mu frajdy :)




Bardzo często możemy sprawić dużą przyjemność dziecku dzięki prostym czynnościom. Warto zaobserwować czym interesuje się nasz szkrab i na tej podstawie przygotowywać specjalnie dla niego tego typu niespodzianki :)

Zostaw swój e-mail, a będziesz na bieżąco :)

Wielka moc kinder niespodzianki

Wszystkie dzieci uwielbiają czekoladowe jajka z zabawką w środku. Dlaczego tak się dzieje? Gdzie tkwi magia tego produktu?