czwartek, 8 czerwca 2017

Nasz pluszowy króliczek Bing

Przyjazny, miły, kochany przez dzieci króliczek Bing. Od pierwszego "spotkania" został ulubionym bohaterem mojego synka.

źródło: http://pl.bingbunny.com/

Jak to się stało, że Adaś tak bardzo go polubił i jak Bing zamieszkał w naszym domu??
O tym opisuję poniżej :-)

Bing jest trzyletnim króliczkiem. Jest on grzecznym, uczącym się życia dzieckiem. W jego poznawaniu życia towarzyszy mu Flop, który jest jego opiekunem. W każdym ,kolejnym odcinku nasz bohater nabywa nowe umiejętności, których również chcą nauczyć się oglądające go dzieci :-)

Mój synek znalazł w nim odzwierciedlenie siebie. Jego zachowanie, spojrzenie na świat łudząco przypomina mojego Adasia. Z jednej strony niewinność, z drugiej nieodparta pokusa poznawania coraz to więcej :-)
Ja również od pierwszej chwili polubiłam tego króliczka. Swoją delikatnością, dziecięcą naiwnością, oraz pozytywnym nastawieniem przekonał mnie do siebie. 

Zaczęłam poszukiwać zabawek z serii Bing. Od niedawna na naszym rynku zaczęły pojawiać się zabawki z tejże bajki. Przegląd zabawek z serii Bing znajdziesz tutaj.

Po przejrzeniu dostępnych zabawek zdecydowałam się na wersję Binga z lampką - uspokajaczem :-)

Był to strzał w 10-tkę :-) Radość jaką sprawiła ta niespodzianka mojemu synkowi jest nie do opisania :-) W końcu jego ulubiony króliczek zamieszkał w naszym domu. Fantastycznym dopełnieniem do maskotki okazała się lampka, która zmienia kolor a do tego ma możliwość odgrywać muzyczkę, która pomaga wyciszyć dziecko, bądź też jest idealną melodią do snu.
Poniżej przedstawiam bezpośredni link do tejże zabawki:


Jeśli Twoje dziecko również uwielbia Binga, to nie zastanawiaj się tylko postaraj się o jego zakup. Z pewnością taka zabawka sprawi Twojemu dziecku wiele radości i uśmiechu. Jednak co najważniejsze ten króliczek jest pozytywną postacią, która ma bardzo dobry wpływ na dzieci.

Nasz Bing :-)

Zostaw swój e-mail, a będziesz na bieżąco :)

Wielka moc kinder niespodzianki

Wszystkie dzieci uwielbiają czekoladowe jajka z zabawką w środku. Dlaczego tak się dzieje? Gdzie tkwi magia tego produktu?